Vad ska man ha på sig?

Ååh, beslutsångest! Vad ska man ha på sig ikväll? Jag funderar på en guldklänning med svarta strumpisar till, röda naglar och lockat hår, kanske även lösögonfransar, känns lagom glammigt till nyår. Vad ska ni ha på er?

Kvällen kommer att börja med middag hemma hos Molly, själv har jag fixat förrätten ;) Vi blir väl 5 tjejer plus mig, ska bli riktigt trevligt! Senare så kommer min älskling med några av hans kompisar. Kanske även att det kommer lite mer tjejer? Kommer nog att bli en ganska lyckad nyår, är såå taggad just nu ;)

But still... Vad ska ni ha på er? Kom med förslag ;D


Kommentarer
Postat av: Kenza

Jag ska ha på mig ungefär samma som dig. Fast en svart tunika + leggins. Men röda naglar o lockigt hår ska jag ha =)

Postat av: caroline

jag har en guldig klänning med svarta strumpbyxor och svarta lackskor till ! en hit på nyår :) ! gott nytt år !

2006-12-31 @ 20:37:25
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback