Zakynthos




Hemma nu efter en helt underbar vecka på Zakynthos, bästa veckan någonsin.
Och jag är garanterat kärare än någonsin, har verkligen världens bästa pojkvän :) Hela veckan känns helt overklig, och jag är faktiskt lite osäker på om jag inte bara har drömt alltihop. Om jag inte hade några bilder skulle jag inte ha en aning. De första 4 kvällarna spenderades med älsklingens kompisar och en massa trevliga tjejer från Kalmar, var verkligen sjukt kul. De sista dagarna blev mysdagar med god mat på mysiga restauranger och en massa solande. Skulle absolut inte banga på en vecka till.

Känns inte allt för bra att vara hemma just nu, och skolan börjar på måndag. USCH USCH USCH..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul att ni hade det bra! Du måste berätta allt sen! puss

2007-08-18 @ 14:17:33
Postat av: Molly

va roligt att allt var så bra!!!! Du måste berätta mer när vi ses!!
puss

2007-08-18 @ 14:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback