Kallt

Sitter på landet just nu. Lyckats få igång pappas Mac som jag absolut inte förstår mig på, haha! Vi kom fram igår sent på kvällen, var helt slut så jag somnade ganska tidigt. Idag har jag bara suttit och läst en jäkla massa tidningar, ganska tråkigt. Helt sjukt kallt är det verkligen, uhh, hoppas det blir bättre! 

Min packning var inte heller den bästa, hur tänkte jag? Klänning här? Nej nej! Mamma prata om att hon trodde att REAn på Smögen drar igång imorrn, så jag får väl åka dit och fixa mig en tröja. Sen kommer älsklingen på lördag, ska bli naajs :) Saknar min favvo, nu kommer pappa så ciaaaooo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du hittade nåt på rean!

Postat av: anna

Hittade du nått på rean då?

2007-08-06 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback