alla hjärtans dag

Wehey! Idag är det alla hjärtans dag, ganska så överskattad dag tycker jag. Man ska väl ändå vara snäll varje dag? Och dessutom är det roligare att få en överraskning på en helt vanlig dag, eller hur? :)

Åkte iaf till Rillen igårkväll, köpte med mig lite godis och sånt eftersom jag är en sån snäll flickvän :P
Blev en väldigt mysig dag, låg i sängen hela dagen :) Sen åkte jag hem och lagade middag tillsammans med min lillasyster, blev en lax-lasagne. Jättegott! Tror jag ska ta mig lite glass sen också.

Har hittar en parkas nu i alla fall, från Vero Moda för 500 kronor. Känns som ett väldigt okej pris. Luva, utanpå-fickor och dragsko i midjan. Jag gillar den verkligen, vad tycker ni?



Nu är det Top Model som gäller, fett najs!

<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Den var skit snygg:)

Postat av: Anonym

u n d e r b a r, kärlek vid första ögonkastet för min del. :)
finns den alltså i butik nu?

2007-02-15 @ 19:32:05
Postat av: Mirre

Verkligen skitsnygg måste ja säga :)

2007-02-17 @ 16:12:53
URL: http://fabthings.blogg.se
Postat av: Anni

Den måste jackan måste jag kolla in!

2007-02-19 @ 18:34:08
URL: http://annishopaholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback