Igår

Igår gick jag upp satans tidigt (halv 8, haha), för att senare åka in till stan med min vän Saris. Vi hade bestämt oss för att vi skulle söka jobb i affärer o sådant. Gick väl sådär. Gud vad otrevliga människor kan vara, usch!

Sen begav jag mig i alla fall hemåt. La mig i sängen och kollade på The Holiday, helt okej faktiskt. Somnade i och för sig efter halva filmen, men men :P



Sen hade jag och några kompisar bestämt att vi skulle fika i stan. Det blev till att gå väldans långt eftersom Fiffs visste ett  "urmysigt" café, som tyvärr var stängt när vi kom fram. Så det slutade med att det blev Café 60 i alla fall. Det var en jättetrevlig kväll och vi planerade även vad vi skulle göra ikväll. Blir middag och lite sånt hemma hos Fiffs, ska bli najs :)

Lägger upp dagens klädsel senare!

<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad roligt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback