michaaa

michaaa 

Någon, som tack och lov, har lite bättre stil än Brittan är Micha Barton. Jag fullkomligt älskar hennes klänning, ursnygg! Eller vad säger ni?
Sen är jag helt galen i hennes väska, precis en sådan skulle jag vilja ha i vår. Någon som har sett något liknande? Är helt såld på silvriga accessoarer nu, GE MIG! Det enda jag inte är speciellt förtjust i är hennes skor, ett par silvriga ballerinor hade varit att föredra enligt mig. Men men, snyggt iaf! ;)

Nu har jag i alla fall packat nästan allt. Handdukar och smink och sånt som saknas. Har lyckats komma upp i 13,5 kilo än så länge. Verkar väl inte speciellt rimligt att 2 handdukar, hårfön, massa smink plus hårgrejer skulle väga mindre än 1,5 kilo? Haha, nej. Får rensa ut lite imorgon. Kanske onödigt med 6 par skor för en vecka. Pft.. måste ju ha lite att välja mellan, skitflygbolag!

Nu är det snart sängen som gäller, ska bli riktigt skönt :) Ska drömma om ett varmt och soligt Playa del Ingles! Haha!

<3

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Verkligen en söt outfit! Men håller med dig, skorna är kanske inte de bästa, ett par nättare hade varit finare. :)

Postat av: BettY

Snygg chanelväska hon hade där, jag undrar hur många hon har egentligen...

2007-02-19 @ 15:52:38
URL: http://ultimatenicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback