Idag ..

garderob

Nu har jag precis varti och lämnat av min älskling vid tunnelbanan. Var en väldigt mysig kväll igår, vi lagade middag o bara hade det trevligt. Va tvungen att visa lite bilder från när ja var liten, vissa bilder var väl lite tveksamma, haha ;P

Idag blir det rensning av garderoben och städning av rummet, sjukt smutsigt nu. Behöver veerkligen en till garderob, börjar bli svårt att få plats med allting nu, men det ska fixas!
Drömmen vore att ha en walk in closet, det får bli någon annan gång..

Nu ska det städas och fixas! Ciao <3

Kommentarer
Postat av: sabina

uh, måste också städa & rensa. men jag är för lat! ;)

Postat av: sofia

jag drömmer också om en walk in closet, men det förblir nog en dröm ett tag framöver....

2007-01-06 @ 13:03:13
URL: http://sofiasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback