Parteyyyy

Det blev en trevlig kväll igår, började hemma hos Frida i Barkaby med vin och jordgubbar. Grattis till Johanna som nu är 18! Sen vidare till The Bank i stan. Inte alls mycket folk ute igår, och ösregn var det. Men jag hade det kul ändå! :) Tyvärr hade jag glömt kameran hemma så det blev inga bilder, men jag hoppas på att få se de andras bilder snart :) Fick sån panik om vad jag skulle ha på mig igår så jag körde på den svarta klänningen helt enkelt. Tog sista tunnelbanan och var hemma strax efter halv 2, himla skönt då jag inte är jättetrött idag ändå. Nu ska jag gå och städa upp efter mitt klädkaos igår kväll. Haha! Ciaoo!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

(svar) Jaa, håret är jättesnyggt!
Ha en bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback