Shopping+resa



Här är skorna som jag skrev om igår, älsklingen tycker att de är superfula, men det tycker inte jag ;) Speciellt inte för 40 kronor :)

Och här är ordningen bland mina kläder nu, har gjort lite plats i bokhyllan för skor :) Irriterande när man inte ser alls man har. Men nu är det fixat.



Ikväll blir det nog utgång, en kompis som fyller 18 så vi ska nog till The Bank. Så ska Sara dit också, kul :) Hoppas det blir najs! Och imorgon ska vi, några tjejer, ha drinkkväll. Dricka massor med drinkar, haha!

Så måste jag berätta vad jag och älsklingen gjorde i förrgår. Jag var lite sur på honom för att han ska jobba hela sommaren (förlåt), så han hade gått in och kollat på resor i smyg. Så nu har vi bokat en resa till Zakynthos till den 10e augusti. Hade verkligen viljat åka med alla tjejer till Korfu, men det finns inte en enda sista minuten dit. Helt sjukt!! Jag var ju på Zakke förra året, och det var galet kul! Den här gången så ska Rillens typ 6 kompisar dit också, så jag anar att det kommer bli kul, men ensam tjej kommer bli sisådär :P Men men.. :)

Nu ska jag spana igenom lite inspirationsbilder för att komma på vad jag ska ha på mig ikväll :)

<3

Kommentarer
Postat av: Jess

ja hon är verkligen inte lång :O
jag är ca 175 men bär för det mesta höga klackar så då ere verkligen långben(A) Hur lång är du?

Postat av: Jess

ja jag trodde också att hon var modell-lång! åh, det är ju supersnyggt att vara lång:D

2007-07-05 @ 11:01:21
URL: http://metrobloggen.se/jessjess
Postat av: Anonym

åh,det är så himla härligt i grekland!:D

2007-07-05 @ 17:21:00
URL: http://elle2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback