Inspiration



Har blivit väääldigt dåligt med uppdateringar på sista tiden, skyller allt på min pojkvän som inte tillåter mig att sitta vid datorn, (kvinnohatare säger jag...). Ska tydligen mysa med honom istället, men det gör jag så gärna älskling ;) Idag har det regnat hela dagen, fruktansvärt tråkigt. Jag vill ha sol, sol, sol! Men vad är väl en svensk sommar utan regn?

Hittade lite bilder på datorn som jag sparat den senaste veckan. Det börjar med Ashley/M-K Olsen, ser någon nån skillnad på dem längre? De liksom byter stil med varandra, snyggt var det iaf! Precis så vill jag bära min HM kjol.

Sen visar Sofi Fahrman upp hur man bär skinnkjolen snyggast. Eftersom skinn kommer riktigt hårt till hösten så skall jag införskaffa en liknande. Tittade lite second hand förra veckan, men hittade ingen som passade. I alla fall så kombinerar hon snyggt med ett lite löst rommantiskt linne och en najs bränna.

Till sist så visar Nicole Richie upp galet med glamour, helt stört galet snyggt. Behöver jag säga något mer?

Nu ska jag dra mig från datorn så att älsklingen får kolla på nån utav sina nördserier. Allt för att jag ska få kolla på Pusstcat Dolls senare ikväll ;D

<3

Kommentarer
Postat av: Cassie

Det är Ashley på första bilden ;) Man ser det i ansiktet. Och NicRic är lika snygg som alltid. Ha det toppenbra!

Postat av: Linnea

Ångrar grovt att jag inte köpte den där mini kjolen från h&m. Blev riktigt inspirerada av Olsen bruden.

2007-06-27 @ 21:07:10
URL: http://linneasliv.webblogg.se
Postat av: Amanda

Fina sommaroutfits där! =)

2007-06-28 @ 16:13:52
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Madde

Nu är jag hemma från Laganas! Sjukt underbart. Vill tillbaka! Coctails and dreams, rescue, zero´s och cherry bay var mina favoritställen =D

2007-06-28 @ 17:26:15
URL: http://freshfashion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback