Världens bästa vecka

Nu är jag hemma. Fyfan vad kasst det var att landa och se all snö, ville bara vända! Usch!
Men herrejesus vilken bra resa det var, bästa någonsin. Solat hela dagarna och festat hela nätterna, underbart! Kan egentligen inte beskriva hur bra vi hade det. Men jag kan ju iaf säga att det INTE är najs att vara hemma igen. Snö säger jag bara...

Vilka minnen. Gonorille, Kondylotta, Herpsara och Onanida! Haha! Och för att inte glömma Ponnyn som gjorde av med 70 euro på strippor ;) Haha!

Här är lite bilder som säger en hel del :)



1, Älskling är taggad för Spy Bar. 2, Vår underbara pool. 3, Pungis kör Tequila race. 4, Onanida vill att jag ska lukta.


5, Hunkarna på stranden ;) 6, Shake it! 7, Puss på Idus. 8, Dansa. 9, Världens bästa! <3


10, Älskling och Ponny, har du kvar några pengar eller? ;) 11, Pungis vid poolen. 12, Jag sooolar :)


Just nu längtar jag något så sjukt mkt till sommaren, ååh ge mig :)

<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh det ser ju helt underbart ute med sol och värme! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback