Bäbben är sjuk

Har blivit så sjukt jävla dålig på att uppdatera. Har absolut ingen lust eller ork till det. Men det ska ändras ;)

Den här helgen har gått alldeles för fort, känns som att det bara var några timmar sen jag var i skolan, men men. I fredags så hade vi nollning för 1orna, har aldrig skrattat så mycket i hela mitt som när det var dags för norsk fylla. Höll seriöst på att kissa på mig. Vi körde i alla fall en massa lekar och det var väl en hel del dricka inblandat, hoppas alla hade kul bara. Såg så ut :) Efter en hemfärd i regn så kastade jag mig i sängen och sov i mer än 12 timmar, riktigt skönt!

I lördags, alltså igår, så drog jag hem till älsklingen som är sjuk. Stackars bäbbän har nog alla sjukdomar man kan ha, usch! Skulle egentligen sova på en madrass då jag inte vill sova med någon som har feber, men jag klarade bara halva natten. Kröp upp i sängen och sov suupergott, mahah! Så mysigt :) Idag har vi inte gjort någonting alls egentligen. Väldigt skönt. Pappa kom och hämtade mig och jag körde hem. Dags för körkort snart kanske? :)

Nu är det Bridget Jones ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback