GREYS

Äntligen hemma efter en lång dag på jobbet. Det är skid VM i Oslo den här veckan så det är massa folk på stan, alltså mer folk i butiken. Rätt kul ändå även om det blir mycket mer att göra på jobbet. På lördag har jag och Lisa planerat att åka upp till Holmenkollen för att titta lite, ska bli spännande att se alla hurtiga norrmän, hehe. 

Just nu ligger jag i sängen med ett avsnitt Greys Anatomi. Har dessutom fått sällskap av David som sitter här brevid mig och kollar på någon fotbollsmatch, rätt mysigt då jag annars hade fått vara ensam ett par timmar till. Har blivit helt fruktansvärt sällskapssjuk sen jag flyttade hit, klarar inte av att vara ensam mer än någon timme. Men det blir väl lätt så.



källa: gynning

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var jobbar du? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback