ONSDAG

Sådär! Ytterligare en arbetsdag närmare helgen. Eller ja, helg och helg vet jag inte. Ledig fredag och söndag, vilket i och för sig går helt fint för mig. Så ja, ledig fredag är ju lika med partytorsdag! Man får ju passa på när det är Saint Patrick's day och allt, eller hur? Blir nog Horgans imorgon, brukar alltid vara bra på torsdagar. Söta män, shots och bra musik tackar man ju aldrig nej till, hehe.. 

jag och lillasyster åt lunch nere vid nathional idag i solen, så koseligt! tänk inte på mina knöliga läppar, ska fixas vid nästa sverigeresa.. 


Kommentarer
Postat av: marie

Tack :) Älskar pälsen på bilden!!

Postat av: claudia

Snygga solglasögon :D

2011-03-17 @ 18:08:14
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback