BLANKA TING

Dagen har bestått utav plugg, plugg och åter plugg. Trots detta så känner jag mig jävligt osäker på hur det kommer gå på tentan, är till och med osäker på om jag verkligen kommer att klara den. Fyfan alltså. Skulle ju egentligen ha varit på födelsekalas just nu, men det blev det inte så mycket med. Måste upp tidigt imorgon så jag hinner plugga både innan och efter jobbet. Hoppashoppashoppas att nästa kurs blir lite mer intressant, för det här är inte ens kul.

Var i alla fall en snabb sväng på stan för att fixa min klocka som stannat. Hann också smita in på H&M och hittade den här fina hårringen! Lyckades knipa en i guld och en i silver, ungefär 40 kronor styck. Kap eller vad?


Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

De är riktigt fina! Önskade jag kunde hitta sådana jag också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback