TORSDAGSTRÄNING

Sådär, nu ligger jag i sängen nyduschad och med mina böcker i högsta hugg. Blev en timmes zumba på gymet, skönt nu efteråt kan jag lova!

Satt och funderade lite när jag som minst av allt ville plugga idag, och efter lite googlande visade det sig att midsommar är den 22a juni i år. Alltså är det lite drygt 4 månader kvar! 4 månader är ju för fasiken ingenting!? Det ska hinnas med mycket där emellan liksom. Förhoppningsvis en resa till London, Oslo på 17e maj och en jäkla massa jobb och plugg. Känns ändå som att det blir en bra vår det här.

Hittade en bild på en otroligt fin tjej, vet inte var bilden är ifrån men om någon av er vet så får ni gärna säga till!


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Snygga bilder!

Postat av: Linda

snyggt:D

2012-02-10 @ 23:20:40
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback