Länge sen

Inte skrivit på mer än en vecka. Har absolut inte haft någon ork, jag kan lova att det är en stor omställning att börja skolan efter 15 månader sommarlov. Hade totalt glömt bort hur det var, men klassen är bra i alla fall så det är skönt. Sen har jag ju alla mina gamla vänner, tur att ni finns :)




I alla fall så var jag på 18års middag hos Sara i lördags, var väldigt trevligt. Hoppas hon blev glad för presenten ;) Annars var det supermysigt att träffa alla, och det bjöds på supergod mat! På tal om presenter, så var jag i Vällingby och fixade själva presenten när jag fick lite tid över och gick in för att kolla rean på Din Sko. Precis när jag kom ner för rulltrappan så kommer en tjej som jobbar där ut me världens låda och säger att alla skor kostar 50 kronor. Jag blev helt överlycklig och tog mig en titt, så 3 par skor fick följa med. Alla blev tyvärr utdömda av min käre pojkvän, men jag gillar dem ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa nya Cosmopolitan, såå trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback