Sjuk

Uhh, igår sov jag hos Rillen. Vaknade klockan 6 och trodde att jag skulle kräkas, blev till att ringa mamma så hon kom och hämtade mig. Väl hemma fick jag feber och mådde helt kasst, usch! Idag mår jag lite bättre, men jag vågar ändå inte äta något :/ Måste ju bli frisk till alla hjärtans dag!!

I alla fall så var jag ju hemma hos Fiffen i lördgas kväll, mycket trevligt var det. Först var blev det Middag och sen maassa glass. Gotti. Senare kom det lite folk från gamla klassen, var helt okej :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på One Three Hill. Måste bli frisk! Uhu!

<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig och hoppas du blir frisk till alla hjärtans dag:)

Postat av: tomas zhou

hej angående din kommentar på Louise blogg Right now om varför hon slutade som moderedaktör på credd.se skrev jag detta till henne och med tanke på att hon knappast kommer publicera det så att alla kan se så tänkte jag publicera det här.

Hej Louise, va tråkigt att du inte kunde tagit beslutet på ett bättre sätt, du vet själv varför det inte fungerade att jobba ihop med dig och det är inget jag behöver ta för dina läsare.

Du har verkligen potential som en duktig modeikon men det finns vissa andra egenskaper du borde slipa på, vår sida är främst en sida för att låta unga intresserade att komma till skott och inte för att tjäna pengar eller utnyttja folk det vet du innerst inne.

Jag har själv inte haft något problem med dig, men kan förstå om våran webkille och andra haft det svårare då du är en väldigt självständig och svår tjej att kritisera.

Ditt material kommer givetvis nu att tas bort givetvis och jag önskar dig lycka till med din blogg.

Mvh Tomas Zhou Chefred.

Meningen är att vi absolut inte vill uppfattas som några som utnyttjar unga duktiga skribenter, det är snarare tvärtom och det är synd att Louise inte tagit hennes avslut på ett bra sätt.

2007-02-13 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback