ikväll

Nu har mamma och jag varit i Solna och hämtat mitt pass, katastrof-fult blev det. Usch!!
Aja, vi hann även med en tur i solna centrum, blev en vit tunika från Gina Tricot, ganska så söt faktiskt. Blev även lite grejer till min lillasyster, en grå tunika och ett enkelt linne.

För ikväll har jag 4 alternativ. 1 fest, filmkväll, vara med Rillepille eller fira en kompis som fyllde 18 igår, men sen ska dom på krogen, och jag är ju inte 18. Kan då verkligen inte bestämm mig, vad tycker ni? haha :)

Nu sitter jag och målar naglarna, blir rött, som vanligt :)

Skriver mer sen om vad som händer ikväll, postar även en dagens outfit då!

<3

Kommentarer
Postat av: Bryan Adams

Trevlig helg!

2007-01-19 @ 16:06:10
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Pass blir altid katastroffula ju! Det ser t som om jag har psoriasis på mitt pass,te särskilt läckert.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback