Konstig

Mår jättekonstigt idag, är helt rastlös men jag kommer ändå inte på någongting att göra.
Sen börjar jag få ångest för att jag måste välja skola tills hösten (har tagit ett sabbatsår). Vilka skolor är bra? Vilka skulle passa mig? Jag har ingen aning verkligen, bara kaos. Jag vet inte vad jag vill med någonting, kan aldrig bestämma mig.

Och imorrn börjar jobbsökandet, papps ska hjälpa mig iaf. Måste ju ha något att göra i vår, plus att lite extra pengar aldrig är fel :) Nån som har något tips på jobb?

Uh, nu ska jag fortsätta att må konstigt, kanske lägga mig och kolla på film. Men det slutar alltid med att alla filmer är så dåliga, jag skulle vilja vara mindre rastlös. Verkligen. Usch!

<3

Kommentarer
Postat av: Sigrid

jobbigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback