nicole

nicole
Åhh! Jag blir så sugen på vår och sommar när jag ser den här bilden på Nicole Richie. Läntar så tills man slipper alla tjocka jackor och skor. Tänk att bara ha ett linne på sig utomhus, underbart!

Nicole klär sig helt perfekt på den här bilden, stuprörsjeans, och ett helt sjukt snyggt linne/blus. Sen gör ju inte solglasögonen saken värre direkt, väskan skulle inte vara fel på min axel heller. Ge mig hennes garderob! Love it! Hon är verkligen en stilikon för mig.

Snart är det nog sängen som gäller, ganska trött nu. Men innan det ska ja måla nytt nagellack, kan inte bestämma mig för om ja ska ha rött eller kanske svart. Vad tycker ni? :)

<3

Kommentarer
Postat av: Melissa

Oooh, ja vet! Hennes garderob skulle man nästan vilja bo i! Jag längtar till kate moss samarbete med topshop också... tror de kan bli nåt utöver det vanliga =)

Postat av: Lotta

Melissa: Haha eller hur? Åhh, ja, verkligen, då ska det shoppas :)

2007-01-15 @ 00:25:54
URL: http://loodie.blogg.se
Postat av: BettY

Skitsnyggt det där, loves it:)

2007-01-15 @ 15:29:05
URL: http://ultimatenicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback