Resultat..

Hmm.. yogan gick väl sådär, förstår inte hur man kan vara så vig! "Raka ben, pannan mot golvet, titta på händerna och aaandaaas...", haha inte riktigt min grej. Kände mig som en elefant. Men jag ska nog testa några gånger till iaf :)

Sitter och kollar lite på Jay Leno och målar naglarna just nu, rött ska det bli (som vanligt)! Till och med fått nagellack på läppen nu, ganska oskönt. Har haft på lite brun utan sol också, klarar inte av att vara blek. Vissa passar i det, jag är inte en sån, tyvärr. Snart är det sängen som gäller, funderar på att kolla på en film man fick med i Glamour (tror jag!?) för nån månad sen. Men jag får se, aja, natti natti <3

Kommentarer
Postat av: Liv

Tur att jag läste ditt inlägg nu för jag satt och funderade på att det var någonting idag som jag skulle komma ihåg att göra.. Hmm. Just det ja, köpa brun-utan-sol. Tack för 'påminnelsen' hihi

Postat av: Lotta

Liv: Hahah så kan det vara!

2007-01-11 @ 15:28:54
URL: http://loodie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback