..

Det blev ingen tripp till IKEA idag, får bli imorgon istället. Har mått konstigt hela dagen. Så tills imorgon ska jag städa mitt rum och kolla upp lite vad som kan behövas, galgar är något som det är brist på i min garderob. Även någon matta skulle vara najs då jag möblerade om på mitt rum förra veckan och min gamla matta inte får plats. Lite ramar skulle också behövas :)

Idag är min lugg "puffigare" än någonsin, vilket jag inte alls gillar. Skulle vilja vrida tillbaka tiden och göra min lugg låång igen, varför är jag så dum? Den växer väl ut igen iof... Fick en idé på en klänning igår kväll, så nu ska jag ner och förverkliga idén :) Bild kommer sen!

<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

låter skoj med ikea!

Postat av: Nina

håller med :D

2007-07-11 @ 09:48:01
URL: http://modesida.blogg.se
Postat av: amelie

hade samma känsla när jah klippte min lugg. men man vänjer sig :)

2007-07-11 @ 11:08:53
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: I

Gravid? hehe

2007-07-11 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback