Sol, yeahh!

Har fått en himla massa färg idag, och jag hoppas, hoppas att det blir fler sådana här dagar. Åker till landet nästa vecka och där går det nästan inte att vara om det inte är sol. Blir för sjukt tråkigt, älsklingen kommer i alla fall ner efter några dagar så då ska vi väl vandra runt lite på Smögen och bada och sånt :) Ska bli mysigt!

Sitter och kollar runt lite bland alla bloggar just nu, och jag blir bara mer och mer shoppingsugen. Finns så mycket jag vill ha! Önskar verkligen att jag skulle ha jobbat mer än vad jag gjorde. Riktigt sugen på de här
bootsen/stövlarna till i höst. Även en skinnkjol ska som sagt införskaffas, massa nya linnen behövs samt mysiga koftor, sen kan man ju alltid drömma... Dumt att tänka på sånt en dag som denna, men jag kan inte låta bli! Först måste jag dock tänka på min packning till Zakynthos, där ska inga varma koftor vara med ;)


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Tack :)
Gud vilka fina stövlar, jag vill också ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback