Städning

Idag har jag ägnat heela dagen åt städning. Har dammat och damsugit en massa! Lyckades till och med möblera om och ordna upp alla skor, känner mig väldigt duktig. Bild på min fina ordning kommer sen ;) Älsklingen har börjat jobba nu, så nu måste jag börja sysselsätta mig själv. Haha!

Igår tog jag och Rillen en riktigt lång promenad från Hötorget och ända till Skanstull, tog väl en sisådär 5 timmar... :) Mysigt var det iag! Älsklingen köpte en skjorta och en superfin blå-vit randig tröja från Filippa K. Jag köpte ett par lite Missoni inspirerade ballerinas från Indiska, kommer bild på dem med sen :) Sen fick jag ett sms från Fiffs precis när vi kommit hem till älsklingen om att jag skulle med och picknicka typ, hade verkligen velad följa med :/

Nu ska jag upp och möta Rillen som vart och jobbat. Skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det lät supermysigt, Stockholm stad är verkligen vackert!

Postat av: Molly

Det var jätte mysigt att picknicka, vi kommer göra om det snart igen, dåå kan du följa med :)

2007-07-04 @ 00:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback