Garderobsrensning

Riktigt dålig uppdatering på sista tiden, orkar inte lägga upp någon outfit eftersom jag i alla fall bara har på mig en fruktansvärt ful t-shirt när jag jobbar. Orkar varken sminka eller fixa mig när jag ska jobba vilket känns väldigt olikt mig. Sen är jag alldeles för trött när jag kommer hem för att skriva något, då är det lättare att läsa andras bloggar bara :)


Iaf så utmanade Jade mig att visa upp min sommargarderob. Känns som en kul utmaning, och även bra då jag kan kolla igenom vad jag har för något i garderoben. Har ingen koll just nu. Satt och funderade förut på tunnelbanan vad som skall införskaffas till sommaren, blev en hel del faktiskt. Lista kommer sen.

Nu ska jag gå och rensa och fota min garderob! :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback