Helgen

Har inte hunnit skriva på länge. I söndags var jag på skiva med Mickan och Molly, var väldigt kul faktiskt. Gjorde av med alldeles för mycket pengar bara. Skivan var på Engelen i gamla stan, sjukt trång lokal :/ Men det var najs iaf. Efter att vi hade virrat bort oss vid centralen och letat efter ett nattbuss som vi absolut inte hittade så tog vi taxi hem. Finns med på en massa mindre snygga vimmelbilder. Var hemma vid 4. Skulle upp vid 7, jeeesus vad trött jag var. Gick som en zombie hela dagen, haha! Skulle vara klockan 9 på Lidingö för att få åka med min brorsas båt, han gör egentligen lumpen i Karlskrona men är nu uppe i Stockholm. Huh va trött jag var :P

Idag ska jag iaf på utbildning på mitt nya jobb, sälja jordgubbar. Kan ju undra vad det är för utbildning :P Har fått en massa mail om lappar man ska fylla i när man jobbat klart. Ska försöka lära mig allt det där nu. Lägger nog in en dagens sen.

<3

Kommentarer
Postat av: Molly

haha, jag vill inte ens se bilderna!

2007-05-15 @ 20:29:19
Postat av: Modesty Mia

Kul att det blev lyckat! Oj, det var inte många timmars sömn det där;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback