Minishopping

Åkte hem till älsklingen igår efter jobbet, vi kollade på film, myste och lite sånt. Även om han var lite ond på kvällen...! Fast jag har världens bästa pojkvän i alla fall :) Idag skulle älsklingen på bal, himla roligt även om han inte var speciellt positiv :P

Sen blev det en sväng på söder när jag skulle hem. Köpte en magtröja från Monki och sen en svart bikini från Gina Tricot. Magtröjan kommer att bli ursnygg med mina höga jeans eller HM-kjolen, najs! Sen har jag kanske kommit på vad älsklingen ska få i studentpresent. Plus att jag får lön på fredag, massa shopping på söndag då! Har ju en hel
lista att bocka av, haha! 


Imorse satt jag och ringde runt till säkert 15 st H&M affärer på jakt efter den svarta fodralklänningen utan resultat. Sen skrev Caroline till mig att man kanske skulle sy en, så det är jag väldigt sugen på. Ska fixa fram ett mönster på en fodralklänning bara, någon som har ett sådant? :) Nu ska jag gå och kolla på Project Runway. Börjar 8 imorgon, uhu!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill ha den dära bikinin!

Postat av: Jess

jag skulle inte tacka nej till en fodralklänning alltså...

2007-05-31 @ 13:53:20
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Natalie

Jag har bikinin i knallrosa :)

2007-06-06 @ 21:45:14
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback