Länge sedan

Ingen bloggning på ett tag nu. Haft fullt upp med annat, men nu är jag back on track. Var på världens roligaste skidresa i helgen, till Höglekardalen bar det var. Otroligt oskönt att komma hem till Stockholm efter det. Som tur är så har mamsen kirrat en resa till Sälen på sportlovet, vilket jag ser fram emot riktigt mycket.

För övrigt så blev det lite shopping innan jag åkte, 75% på Monki vilket resulterade i att jag blev 2 klänningar och ett par jeans rikare. Mycket nöjd. De stentvättade jeansen har jag suktat efter länge, och nu när de kostade en hundring så kunde jag inte motstå dem. Samma sak med den svarta klänningen, superfin, supermjuk, och så har den fina fickor. Helt underbart, och 25 kronor kunde jag väl avvara?



Studiedag idag, så nu ska det sys. Hoppas på en volangkjol, men vi får väl se om jag lyckas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback