Måndag

Dagen började vid 11 då en viss R inte ringde och väckte mig som han hade lovat.. Lagom bra då jag har tillräckligt svårt att somna om kvällarna, har plöjt Laguna Beach och The Hills ca 5 gånger nu, hehe. Kan nog säga att jag ett ett proffs på LAs nattliv nu, utan att ens ha varit i USA. Men nästa år bär det förhoppningsvis av! 

På eftermiddagen drog jag och syster till Kista C för att dela ut lite CVn. Och vad förvånad jag blev när vi kom dit! Är ju nästan dubbelt så stort nu! Inte för att de nya affärerna var något att hurra för direkt, men det är alltid trevligt med lite omväxling. New Yorker, vad är det för affär!? Haha! Nu på kvällen blev det träning, 40 minuters kondition, alltid något iaf!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback