HJÄLP MIG

Jag har årets jäkla dilemma att ta tag i just nu. Hade ju tänkt att gå en makeup kurs i vår. Kursen startar 19 april och slutar i början av juli, vilket skulle vara helt perfekt. Jag hade tänkt att gå förmiddagspassen som är mellan 08.00 och 12.00. Skulle ju vara hur sweet som helst att ha hela dagarna lediga sen till att göra annat. Nu har jag kanske fått ett jobb, på förmiddagarna såklart.. Och jobbet behöver jag verkligen, eller pengarna behöver jag snarare. Hade för mig att det fanns ett pass på kursen på eftermiddagarna, men det är visst mellan 17.30 och 21.00. Hur tusan ska jag göra!? Pallar man varje kväll i 10 veckor!? HJÄLP MIG!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Finns det inget annat tillfälle att gå kursen? Till exempel under hösten? Eller någon annan kurs helt enkelt, kanske en som är mer som en yrkesutbildning? Jag skulle nog, hur tråkigt det än är, råda dig att ta jobbet för det är aldrig kul att sitta utan pengar. Sedan är ju frågan hur mycket du behöver pengarna, har man en hyra att betala är de ju livsviktiga men om du inte har några primära utgifter så kanske kursen ändå är mer aktuell. Det är lite så jag hade tänkt i alla fall :)

/Cecilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback