K5

Kass uppdatering, i know. Men igår hade jag bara ingen lust att blogga, så då struntade jag i det helt enkelt. Vi körde myskväll här hemma, jag, syrran och Elvira. God mat, chokladfondu och Let's Dance, så mysigt och välbehövligt.

Ikväll blir det utgång däremot, vi ska slå klackarna i taket på Spyan. Men innan dess så ska jag på något som förhoppningsvis är väldigt kul. Ska på modevisning i Vällingby som Frida Farhrman håller i. Spännande eller hur? Tar med systemkameran så vi ska se om jag lyckas ta några bra bilder!



källa:
maffashion


Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: haha ja :)

Postat av: Sofie

Hej! allting bra? fin blogg.

2010-03-27 @ 12:35:49
URL: http://sofiejohanssonss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback