LÅNG TORSDAG

Nyss hemkommen efter en riktigt jäkla lång dag. Började med att vandra runt på stan med Rikard i några timmar, han hittade ett par assnygga skor och en present till sin syster som har 30 års fest på lördag. Sjukt vuxet.
Sen drog jag snabbt till pappa som opererades igår, han mår prima nu så det var väldigt skönt. Hängde lite med honom ett par timmar och snackade skit. Vips så var klockan 7 och allt jag hade ätit på hela dagen var en fjuttig sallad, hungrig som ett djur åkte jag hem och lagade en svingod pasta.Det var min dag i stora drag.

Hur har er dag varit?


Kommentarer
Postat av: bella

okej va kul!då förstår ja :D ha en bra dag kram:D

Postat av: Anonym

2010-03-19 @ 22:06:49
Postat av: Anonym

Hejhej,

tänkte bara titta in & önska dig en trevlig helg!

:)



2010-03-19 @ 22:06:57
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback