SOL

Har suttit ute hela dagen i solen igen, måste passa på när man är ledig. Nästa vecka börjar arbetet igen.. Har jobbat upp en riktigt redig bränna nu, problemet med mig är att jag nästan aldrig bränner mig, får typ soleksem istället. Förstår inte riktigt vad det beror på, känns lite halvt creepy.

Var förresten hos tandläkaren imorse, var egentligen sagt att jag skulle borra 3 hål. Men dessa var tydligen borta nu!? Sjukt bra, där tjänade man 2500 kr i alla fall.. Ikväll ska jag och Bella på ett event som VeckoRevyn håller i på BikBok i stan, det utlovas goodiebags så det ska bli spännande! Problemet är bara det där med kläder, men det löser sig ju alltid.

Vad har ni gjort idag? Njutit av det fina vädret någonting?


Kommentarer
Postat av: Erika

Du ser ju ut att ha fått färg =)

Postat av: your dream closet

haha vad sjukt :P Vet inte om neutrogena var så populärt för 1år sen, så de kanske kör de där produkterna nu igen som en nyhet haha b !

2010-05-20 @ 18:06:25
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback