TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Tillbaka i Oslo efter en hel veckas ledighet hemma i Stockholm. Kan helt ärligt säga att det var den bästa veckan hittils i år. Bara få vara ledig, inga bekymmer, äta god mat och umgås med världens bästa vänner. Så ja, det känns faktiskt förjävligt att vara tillbaka för tillfället. Som tur är så har vi planerat hela lördagen/valborg och det ser jag verkligen fram emot. Först sola hela dagen (håller tummarna för vädret), sen blir det grillmys och sen utgång, längtar verkligen till lördag!

Sen kom världens bästa mamma på att jag ju kunde åka hem över min födelsedag nästa vecka då jag är ledig i alla fall minst 3 dagar. Så då blir det födelsedagsmiddag hemma! Underbart.

Blev inte så mycket fotande hemma, men några bilder lyckades jag få till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback