NYÅR

Tjenare! Blev lite sämre bloggning såhär i Norge, men nu så är jag på g igen. Sara och jag landade sent i torsdags kväll och begav oss snabbt hem till lägenheten för att fixa iordning till inför nyår och sen sova. Drog och mötte Saras vänner Emelie och Nicolina i fredags morse, käkade lite lunch, powernapade lite och började göra oss iordning för kvällen.

Vid 8 började gästerna ramla in och då var vi tjejer lagom taggade efter 2 timmars vindrickande. Blev en väldigt trevlig middag i alla fall, med god mat och god dricka. Vid 11 började vi röra oss till Sophie och hennes pojkväns fest. Lagom till 12-slaget så befann vi oss därför på en takterass på lökka, med utsikt över nästan hela Oslo. Fantastiskt fint med alla fyrverkerier var det!

Igår körde vi total bakisdag, lämnade inte huset på hela dagen. Men det behövdes verkligen, var helt slut. Tror jag kollade 12 avsnitt av How I met your mother... Sen avslutade vi med filmkväll här i vår lägenhet, otroligt mysigt. 

Imorgon börjar jobbet igen, uh vad jag inte ser fram emot det just nu. Hade gärna varit ledig en vecka till, men men.. Jobbet i sig är väl inte så farligt, utan det är väl mer att REAn börjar. DET är jobbigt kan jag lova.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback