ONSDAG

Nu är jag återigen hemkommen efter en lång dag på jobbet. Har varit så fruktanvärt trött på sista tiden, typ svimningsvarning, orkar inte göra någonting annat än att jobba. Blir ju inte bättre av att det är ca 40 grader nere på lagret och att det bara är freaks som handlar på REAn. Och då menar jag verkligen freaks, folk är fan sjuka i huvudet.

Nu sitter jag i alla fall och degar i Lisafisas säng. Vi planerar helgen lite och har nu kommit fram till att fredagen ska innehålla spakväll och lördagen vin, shots och utflyttningsfest. Känns som att det kommer bli en riktigt bra helg. Taggar satan! Inte lika taggad för morgondagen, börjar 10 vilket är alldeles för tidigt för mig nu mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback