TISDAG

Nyss hemkommen från gymet och är nu helt slut både i kroppen och i huvudet. Kan ha varit den längsta dagen någonsin på jobbet idag, en halvtimme kändes som 2 timmar. Fyförfan, tur att jag bara jobbar 3 timmar imorgon, 16-19. Men innan dess blir dess först träning och sen ett underbart besök på skatteetaten, fantastiskt. Med tanke på hur många nya svenskar det har kommit till Oslo nu så lär det ta ca 3 timmar, ska köra kärringstyle och ta med mig en bok, hehe. 

Har ju helt glömt bort att skriva på sista tiden så jag kanske ska ta och berätta lite om helgen. I fredags hade vi mys/tjejkväll här hemma, självklart fick David vara med ändå i sin andra skepnad Davina. Vi kollade lite youtubeklipp och degade. I lördags var det jobb hela dagen och sen utgång. En rätt spårad utgång om man säger så, Lisa och jag hade taggat med ett besök på Vinmonopolet där vi införskaffade oss en redig flaska vodka som vi förvandlade till lakritsshots. TAGGA tänkte vi, och jäklar vad taggade vi var när hela flaskan var slut. Lite för taggade kanske, men är man partysvenske så kan man fan inte mesa. Här är i alla fall en bild på mig och Lisa :)  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback