BACK

Hallå där! Nu är jag tillbaka i Oslo efter världens bästa helg hemma i världens bästa stad med världens bästa vänner. Resan gick bra, även om det bara var jag och en massa norska affärssnubbar på flyget. Ganska skönt det dock så att man slipper skrikande barn, klarar verkligen inte av det när jag flyger.

Nu är jag i alla fall tillbaka och det är jobb, jobb och åter jobb som står på schemat den kommande månaden. Men det lär nog gå jäkligt fort då det också är en massa kul som händer. Först så kommer mamma på besök på fredag, vilket verkligen ska bli hur mysigt som helst. Ska bara chilla och ha det bra, en sån helg behövs verkligen. Sen nästa vecka är det ju 17e maj, Norges nationaldag! Ska bli så jävla kul!

Och vet ni vad jag gjorde precis? Jag var världens bästa syster/roomie och beställde 3 biljetter till Avicii som spelar på Emil & Samuel nästa måndag, alltså kvällen innan den 17e. Alla biljetter sålde slut på 3 timmar så jag hoppas på att det kommer vara bra drag. Är ju sjukt taggad i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback