FYLLA ÅR


Hallå där! Igår fyllde jag 22 år, och det känns väl sådär om jag ska vara ärlig, känns liksom som att det var ganska nyligen som jag fyllde 18. Men men, hade världens bästa födelsedag i alla fall! Fick så fantastiskt fina presenter, b.la. en ny kamera från pappi. En nikon coolpix p7000, känns riktigt bra så nu ska jag bara lära mig alla funktioner, hehe. Fick även den fina Odd Molly klänningen som jag har på mig kvällen till ära, bättre bilder på den kommer sen.
Ikväll blir det drinks här hemma med världens finaste damer. Eller ja, två av favoriterna saknas ju, men jag hoppas att det blir en bra kväll ändå! Haha, fick precis ett mail från syster om att hon köpt en Onepiece till mig, fabolous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback