TORSDAG

Man är ju fan inte snabb när det gäller bloggandet alltså, hehe.
Idag är jag trööött, var på skolans pub igår. Riktigt kul faktiskt, mycket folk och billig cider. Kan ju knappast bli bättre! Landade här hemma vid ett efter en sväng med världens skönaste taxichaffis, rolig kille. Men helvete vad kallt det var? MINUS TOLV? Och kallare ska det ju tydligen bli, usch.

Ska strax iväg till skolan igen, ska nog vara så lyxig att jag tar bilen. För sen ska jag hem och plugga igen, ska tugga mig igenom 200 sidor idag hade jag tänkt. Hade faktiskt glömt bort hur jobbigt det är att plugga, blir som att man lever i en liten bubbla liksom, knäppt det där. Hejhej massmedier och hejdå livet!


tänk om man hade kunnat vara såhär fräsch idag, istället ser jag ut som något man hittat i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback