ETT AV DE SISTA SOMMARLOVEN

Hallå där alla fina! Nu blev det ju en liten ofrivillig paus här ändå. Tentor, fest och livet i allmänhet har tagit lite för mycket tid. Men nu, efter mycket om och men, har jag i alla fall sommarlov från skolan och det känns såå skönt! Kanske att det är det sista riktiga sommarlovet för min del? Vi får se :)

Har i alla fall hunnit med en jäkla massa sen sist. Har varit i Oslo för att fira världens bästa 17e mai, upplevt sommarvärme och hawaiian tropic i massor, bytt hårfärg två gånger, skrivit en sista tenta, styrt sommarfest för 70 personer i 5 grader och spöregn och massa mer. Så ja, ni kan ju gissa hur jag mår nu? Feber och en hals som vill döda mig.

Men jag ska inte klaga, är så otroligt glad att jag mår såhär den här helgen och inte nästa, för då är det nämligen Summerburst. Hur taggad är man inte!?

dagens frulle


Kommentarer
Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Åh vad gott med jordgubbar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback