LITE STOLT

Har verkligen funderat på det här beslutet länge, och det var att säga upp mig på jobbet. Har nog knappt fått en trevlig kommentar sedan jag började innan jul. Dessutom har jag fått skit för att jag "kommit för sent" trots att jag varit där i god tid, plus att en massa andra otrevliga grejer har hänt. Man känner sig rätt utnyttjad och det är ingenting som jag någonsin kommer att ställa upp på igen.

På tal om dåliga arbetsplatser så tycker jag verkligen att alla ska se Uppdrag Gransknings program om hur de anställda på Zara behandlas av sina chefer. Man får garanterat avsmak för att stödja företaget genom att handla där efter att man sett hur det går till.
Se avsnittet här!!

pysslade till lite fina naglar igår i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback