SOL I SINNE, BRUN INNE /RUDOLF

Idag har jag varit ute och gått i nästan 2 timmar med min fina vän Bella. Strålande sol och en massa folk i stan, mysigt! Vi gick in en sväng på Åhlens precis innan jag skulle hem och till min lycka (förtvivlan för plånboken) hittade jag lite brun utan sol-produkter, visserligen nedsatta, but still.

Har alltid använd apotekets egna BUS, men nu fick jag ett litet ryck och köpte på mig lite nytt. Tycker ju att Hawaiian Tropic har grymma produkter över lag, men vi får se. Har redan kletat på två lager så vi får se hur resultatet blir. Hoppas på att inte vara morotsfärgad/orange till kvällen i alla fall, håll tummarna för mig nu!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag brukar köra på brunservetter från Loreal. Testat dom? Riktigt bra faktiskt, enligt mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback